Paroject, voor een pijloze verdoving

Het doel van verdoven is om de gehele behandeling niet te voelen. Het voordeel hiervan is niet alleen pijnvrij een gaatje te vullen of een kies te trekken, maar ook om angst voor pijn en daarmee voor de tandarts te overwinnen. Pijn is niet meer nodig. Verdoven is nu met de speciale verdoofpen voor iedere patient bijna een genoegen.

De Paroject injectie spuit voor intraligamentaire lokale anesthesie is een vriendelijk uitziende pen-type spuit met een nauwkeurig te controleren dosering. Dit levert een langzame niet-traumatische injectie op. Het is een compact en gebruiksvriendelijk ontwerp wat er niet bedreigend uitziet. De pen injecteert maar 0.06 ml. per klik wat een langzame niet-traumatische injectie oplevert.

De voordelen

• Het verdoven zelf voel je al niet meer.
  • Direct verdoofd. Geen wachttijden meer in de wachtkamer
  • Heel lokaal. Geen dove wangen, tong of lippen.
  • Snel weer uitgewerkt. Dus gewoon terug naar kantoor, school of werk.
  • Trefzeker. Werkt altijd!
  • Ultra dunne en kleine naald maken verdoven pijnloos

Lees verder op de pagina angstbegeleiding

Kesseler|Lock Kliniek Tandheelkunde en Implantologie | Egelenburg 152 | 1081 GK Amsterdam | T: 020-6449921 | info@implantologie.nl | ma/vr 8:15u tot 17.00u

2014 Kliniek voor tandheelkundige implantologie